Laatste stukje Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Erwin en Eva - WaarBenJij.nu Laatste stukje Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Erwin en Eva - WaarBenJij.nu

Laatste stukje Nieuw-Zeeland

Door: Erwin en Eva

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Eva

24 November 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia Ora!

Nog even snel voordat we naar Fiji vliegen een reisverslagje, gemaakt op een iPad op de airport :p

We kunnen het kort houden deze keer, omdat bijna alles wat we sinds het vorige verslag gedaan hebben 'dubbel' was.

De tweede keer Wellington, beetje rondgelopen, beetje gehangen, beetje gelezen, beetje gerelaxt.

De tweede keer Taupo, beetje meer van hetzelfde ;)

De tweede keer Auckland, ook nog een beetje gewinkeld enz. Deze keer sliepen we wel in een beter hostel (Queen Street Backpackers) dus dat was een verbetering ten opzichte van de vorige keer.

Iets nieuws wat we nog gedaan hebben is naar de Bay of Islands gaan. Het was erg lekker weer en we zijn daar dolfijnen wezen spotten. Echt superleuk en bijzonder. Ze kwamen zo dichtbij de boot en ze sprongen ook echt (net als in de film ;)). We hebben een paar leuke foto's en filmpjes kunnen maken :D
Helaas konden we niet met ze zwemmen omdat ze baby's hadden en dan is het volgens allerlei wetten niet toegestaan om met ze te zwemmen. Gelukkig was het spotten zelf ook al heel bijzonder :)

Terug in Auckland hebben we onze Nieuw-Zeeland reis afgesloten met een heerlijk diner in de Skytower. Al moet ik zeggen mam, het hoofdgerecht smaakte bijna precies zoals jouw preirolletjes in tomatensaus haha, dus even een reminder aan thuis ;)

Nu dus op het vliegveld en op naar Fiji. We zullen daar verblijven in de Nabua Lodge op Nacula Island. Lekker ver van de bewoonde wereld en ook tamelijk basic :) maar relaxen wordt het zeker!

We zullen waarschijnlijk geen telefoon/internet hebben, dus we spreken jullie vanuit de USA wel weer :D

Bedankt ook weer voor de leuke reacties. Ook blij te horen dat het goed gaat met Binck pap ;)

Liefs xxx

E & E