Eerste stukje Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Erwin en Eva - WaarBenJij.nu Eerste stukje Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Erwin en Eva - WaarBenJij.nu

Eerste stukje Nieuw-Zeeland

Door: erwineneva

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Eva

24 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hai allemaal,

Om toch even te laten weten dat we goed zijn aangekomen op onze volgende bestemming, rammen we er even een klein reisverslagje doorheen ;-)

Laatste dagen Cairns hebben we nog een beetje gehangen i.v.m. slecht weer, een kroegentocht gedaan (was erg leuk) en de laatste dag nog een beetje van de zon genoten, want uiteraard: wij gingen weg en de zon ging schijnen :p

In ieder geval zijn we netjes op tijd naar de luchthaven gegaan en zaten we netjes op tijd in het vliegtuig naar Auckland. Daar zouden we overstappen op een andere vlucht naar Christchurch. Helaas was de vlucht zelf iets minder op tijd (15 min. vertraging) en duurde het erg lang voordat de koffers op de band kwamen. Dat resulteerde erin dat we nog 40 min hadden om onze volgende vlucht te halen. Nadat we op precies het juiste moment besloten om de shuttlebus naar de andere terminal links te laten liggen, we in plaats daarvan gerend hebben met onze backpacks en Erwin nog even vroeg of we niet voor mochten (ja moesten!) bij de check-in (heel verstandig), waren we NET op tijd voor onze aansluiting. Eigenlijk net niet, dus ze hebben ons nog gematst. Wat een opluchting.

Aangekomen in Christchurch hebben we gelijk onze Magic Bus en Jailhouse accomodatie op het vliegveld geregeld. Zo zaten we een nachtje in Christchurch en konden we de volgende dag met onze 'hop on hop off busreis' beginnen.

Die dag in Christchurch hebben we eerst lekker bijgeslapen, om die avond nog fris en fruitig de o zo belangrijke rugbywedstrijd (finale WK tussen NZ en Frankrijk) bij te wonen in de fanzone. Hoe dat was en wat we daarna hebben meegemaakt horen jullie de volgende keer, want het internettegoed is even op :p
Tipje van de sluier: Het was superleuk! :D

Volgende keer meeeeer!

Xxx

E & E

• 24 Oktober 2011 - 09:50

Marleen:

superleuk, ook dat jullie met magic rondgaan! Hoop dat jullie daar ook heel veel leuke, mooie dingen meemaken want nieuw zeeland is zo geweldig leuk!
    enjoy en doe de groetjes aan de buschauffeurs! x

• 24 Oktober 2011 - 11:47

Mam/wil:

Nou zeg!!!!!!!!.... het is weer helemaal geweldig wat jullie schrijven.Goed van dat voordringen op de luchthaven.Eva je maakt er een spannend vervolgverhaal van,ga zo door wij genieten er geweldig van.
    Groetjes en veel liefs van ons.

• 27 Oktober 2011 - 10:36

Lydia :

De kroegentocht was inderdaad leuk :).

Ik benieuwd naar jullie volgende verslag over Nieuw Zeeland! Misschien brengen jullie me op ideeen. Veel plezier nog!

• 27 Oktober 2011 - 18:32

Paroel:

Jaaah! Ik wil verslag....
    Je hebt nu eenmaal een open einde aan het vorige verslag gemaakt. Dat verplicht tot meer.