Goed aangekomen! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Erwin en Eva - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Erwin en Eva - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Door: Erwin en Eva

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Eva

24 November 2011 | Fiji, Nadi

Bula!

Zooo dat woord hebben we nu in een paar uurtjes al heeeeel vaak gehoord. Het betekent 'Hallo' in Fiji en dat betekent dus dat wij goed zijn geland :D

Voor de rest nog even niks te vertellen natuurlijk, maar gewoon even om iedereen gerust te stellen dat we heelhuids zijn aangekomen :)

Morgen gaan we naar het echt afgelegen eilandje, dus dan waarschijnlijk echt geen internet meer.

Tot snel!

Liefs xxx

E & E

• 24 November 2011 - 09:19

Mam/wil:

Fijn dat jullie weer veilig geland zijn.Nu maar lekker genieten van alles op het eiland.
    Groetjes.

• 24 November 2011 - 12:40

Jet:

Ja, ook Bula!! Gelukkig ook dát is weer goed gegaan. Oh, het klinkt (leest) heerlijk een afgelegen eilandje, jullie hoeven helemaal niet te wachten tot jullie pensioen (hé wattu) voor het zwitserleven gevoel. Geniet ervan met volle teugen!!!!! Dikke XX en jah, het is bijna december!!!!

• 27 November 2011 - 09:03

Paroel:

duikse! en pas op voor doornenkronen en andere bijtgrage en stekende diertjes. Ik ben benieuwd naar het onderwaterzicht. Dat is hier bijna nooit meer dan een paar meter.

• 28 November 2011 - 13:27

Mama/agnes:

Bula schatn.
    En heerlijk genoten?
    Hopelijk niet alleen regen gehad?:(
    Nu nog de laatste sessie in Los Angeles en Las Vegas en dan...........
    zien wij elkaar weer. Hoera! :) :)
    Xx mama