Weer thuis - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Erwin en Eva - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Erwin en Eva - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Erwin en Eva

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Eva

20 December 2011 | Nederland, Hoofddorp

Zoals de meeste die dit lezen wel weten zijn we inmiddels alweer een tijdje thuis. 3 maanden zijn voorbij gevlogen, maar we hebben er ontzettend van genoten!

Via deze weg willen we jullie nog even ontzettend bedanken voor alle leuke reacties die wij gekregen hebben op onze verslagen en de foto's. Aan een film wordt gewerkt, maar daar zullen jullie nog even geduld voor moeten hebben ;)

Verder willen we jullie uiteraard ook een heel gezellig kerstfeest en een heerlijk 2012 wensen.

• 20 December 2011 - 20:36

Paroel:

Is ook ontzettend blij dat jullie weer veilig thuiszijn.

• 21 December 2011 - 13:16

Mam/wil:

Wij zijn blij dat jullie er zo van genoten hebben en dat er geen rare/nare dingen zijn voorgevallen.
    Zelfs het vliegtuig waar jullie mee terug vlogen was keurig op tijd op Schiphol.
    Veel succes in het gewone leven.

• 31 December 2011 - 15:55

Kes Blans:

Eva en Erwin!!!

Hoe is het? Hoe was de rest van de reis? Hoop dat jullie een fijne kerst hadden en een beetje kunnen wennen aan thuis zijn. En straks een fijn nieuw jaar!

Het lijkt me leuk een keer wat te eten of te drinken als jullie daar ook zin in hebben? en hebben jullie de foto's van waitomo nog? want ik kan die facebook site niet vinden, of in ieder geval geen foto's van ons.

Tot snel en liefs Kes

ps voeg me ander toe op facebook. ik weet jullie achtenamen niet hehe